برنامه ريزي استراتژيك در بانك ها با استفاده از مدل SWOT و QSPM

۲ بازديد
دسته بندي مقالات ترجمه شده
فرمت فايل zip
حجم فايل 583 كيلو بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

 

در دنياي امروز آنچه كه مديران سازمان ها و موسسات خدماتي را در عرصه رقابت متمايز و پيروز مي گرداند،فرايند
تدوين برنامه ريزي استراتژيك موثر مي باشد.در اقتصاد امروز ايران با وجود بانك هاي متعدد و رقابت پيچيده آنها
مديريت اين موسسات مستلزم برخورداري مديران از مهارت هاي مناسب استراتژيك جهت تعامل صحيح با محيط
داخلي و خارجي سازمان مي باشد كه اين مهم نيز نيازمند شناخت مديران از استراتژيك SWOT يعني قوت
ها،ضعف ها،فرصت ها و تهديدات مي باشد.هدف اين مقاله پس از بررسي مدل SWOT جهت الويت بندي عوامل
كليدي داخلي و خارجي استراتژيك استفاده از مدل كمي QSPM مي باشد تا عملكرد مديران 6 شعبه بانك
شهرشهر قزوين را مورد ارزيابي قرار دهد.اين مقاله از لحاظ هدف كاربردي و از نظر ماهيت و روش تطبيقي مي باشد
تا پس از محرز شدن نقاط تشابه و تمايز مناسب ترين راهكار استراتژيك جهت برتري در عرصه بانكداري در سنوات
آينده جهت اين بانك تدوين و تنظيم شود .

در دنياي امروز آنچه كه مديران سازمان ها و موسسات خدماتي را در عرصه رقابت متمايز و پيروز مي گرداند،فرايندتدوين برنامه ريزي استراتژيك موثر مي باشد.در اقتصاد امروز ايران با وجود بانك هاي متعدد و رقابت پيچيده آنهامديريت اين موسسات مستلزم برخورداري مديران از مهارت هاي مناسب استراتژيك جهت تعامل صحيح با محيطداخلي و خارجي سازمان مي باشد كه اين مهم نيز نيازمند شناخت مديران از استراتژيك SWOT يعني قوتها،ضعف ها،فرصت ها و تهديدات مي باشد.هدف اين مقاله پس از بررسي مدل SWOT جهت الويت بندي عواملكليدي داخلي و خارجي استراتژيك استفاده از مدل كمي QSPM مي باشد تا عملكرد مديران 6 شعبه بانكشهرشهر قزوين را مورد ارزيابي قرار دهد.اين مقاله از لحاظ هدف كاربردي و از نظر ماهيت و روش تطبيقي مي باشدتا پس از محرز شدن نقاط تشابه و تمايز مناسب ترين راهكار استراتژيك جهت برتري در عرصه بانكداري در سنواتآينده جهت اين بانك تدوين و تنظيم شود .

اهداف مقاله:

هدف اصلي: تدوين برنامه ريزي استراتژيك در بانك ها. هدف اين مقاله پس از بررسي مدل SWOT جهت الويت

بندي عوامل كليدي داخلي و خارجي استراتژيك استفاده از مدل كمي QSPM مي باشد تا عملكرد مديران 5 شعبه

بانك شهرشهر قزوين را مورد ارزيابي قرار دهد. .

هدف فرعي 4: ايجاد زمينه دسترسي آسان براي استفاده از خدمات بانك در سراسر كشور

هدف فرعي 2: تدوين و اجراي برنامه جامع بانكداري الكترونيكي بر اساس معيارهاي استاندارد

: هدف فرعي 9 - نيازسنجي گروههاي مختلف بازار و طراحي خدمات نوين براساس نيازهاي آنها با رويكردهاي نوين

بازاريابي

سوالات:

-4 برنامه ريزي استراتژيك چيست؟

-2 براي گسترش خدمات بانكي در سراسر كشور چه راهكاري بايد تدوين كرد؟

-9 ضرورت نيازسنجي از انواع مشتريان در دنياي امروز چيست؟

 

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.