دانلود پاورپوينت بهره وري و تجزيه وتحليل آن در سازمانها

۱ بازديد
دسته بندي مديريت
فرمت فايل ppt
حجم فايل 133 كيلو بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

اسلايد ۱ :

مقدمه

nتلاش براي بهبود بهره وري تلاش براي زندگي بهتر افراد و جامعه است. امروزه در بهبود زندگي اجتماعي و اقتصادي تلاش همه جانبه يي جهت ارتقا بهره وري به طور مستمر براي تداوم حيات و رشد توسعه آغاز شده است. از اين پس جهان به دو دسته كشورهاي تند و كند از نظر پيشرفت در مديريت بهره وري تقسيم مي شوند .

اسلايد ۲ :

nدر دنياي رقابت آميز امروز, بهره وري به عنوان يك فلسفه و يك ديدگاه مبتني بر استراژي بهبود مهمترين هدف سازمان را تشكيل مي دهد كه مي تواند همچون زنجيري فعاليت هاي كليه آحاد جامعه را در برگيرد .

اسلايد ۳ :

nمحدوديت منابع در دسترس, افزايش جمعيت و رشد نيازها و خواسته هاي بشر باعث شده كه دست‎اندركاران عرصه اقتصاد, سياست و مديريت جامعه و سازمانها, افزايش    بهره وري را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهند.

اسلايد ۴ :

۱٫ شاخصهاي ارزيابي عملكرد سازمانها

nبراي سنجش و ارزيابي عملكرد هر سازماني (اعم از سازندگان كالاها يا ارائه  دهندگان خدمات), معيارها و شاخصهاي گوناگون و متفاوتي مورد استفاده قرار ميگيرند. برخي از شاخصهايي كه بيش از ساير معيارهاي ارزيابي عملكرد رايجتر مي باشند عبارتند از : اثر بخشي, كارايي , نوآوري , انعطاف پذيري و كيفيت زندگي كاري

اسلايد ۵ :

nاثر بخشي: با پاسخ به سولاتي از اين قبيل معلوم مي شود كه: آيا براي رسيدن به هدفهاي سازمان فعاليتهاي درستي را انجام مي دهيم؟ آيا مشكلات سازمان را به درستي تشخيص داده ايم, و در صدد رفع آنها برآمده ايم, به طوري كه به هدفهاي سازمان در موعد مقرر دست يابيم؟ درجه دسترسي به هدفهاي از پيش تعيين شده در هر سازمان, ميزان اثربخشي را در هر سازمان نشان مي دهد.

اسلايد ۶ :

nكارايي , به اجراي درست كارها در سازمان مربوط مي شود يعني تصميماتي كه با هدف كاهش هزينه‎ها , افزايش مقدار توليد و بهبود كيفيت محصول اتخاذ مي شود كارايي نسبت بازدهي به بازدهي استاندارد است .

اسلايد ۷ :

nنوآوري , به ميزان تطابق محصولات توليدي و فرايندهاي توليدي يك سازمان در قبال تغييرات تقاضا و نيازهاي جديد مشتريان , تغييرات تكنولوژي و ساخت محصولات جديد گفته مي شود . نو آوري به منظور بر آورد نيازها جديد مشتريان يا ايجاد تقاضاي جديد و كسب سهم بيشتر در بازار در مقايسه با رقبا انجام مي پذيرد .

اسلايد ۸ :

nقابليت انعطاف: به ميزان توان سيستم توليدي سيستم توليدي هر سازمان در عكس العمل و تطابق با تغييرات مورد لزوم در نوع , تركيب و مقدار محصول گفته مي شود.

اسلايد ۹ :

nكيفيت زندگي كاري : به اين موضوع مربوط مي شود كه سازمان تا چه ميزان به برقراري ايمني در محيط كار, امنيت شغلي در سازمان , پرورش استعداد كاركنان خود و بالابردن مهارتهاي آنان از طريق گوناگون و به عبارتي ديگر ايجاد رضايت شغلي آنان از محيط كار قادر مي باشد  .

اسلايد ۱۰ :

nسود آوري : تابعي از درآمدها و هزينه ها مي باشد . درآمدها به قيمت فروش و مقدار فروش محصول بستگي دارد

مطالب فوق فقط متون اسلايد هاي ابتدايي پاورپوينت بوده اند . جهت دريافت كل ان ، لطفا ان را خريداري نماييد .

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.